Dracolian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dracolian

Een gloednieuwe TovenaarsRPG.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVIP

 

 Les 1: Inleiding

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Glass
Admin
Glass


Aantal berichten : 93
Leeftijd : 30
Sikkels : 400
Health points :
Les 1: Inleiding Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Les 1: Inleiding Right_bar_bleue

Experience Points :
Les 1: Inleiding Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Les 1: Inleiding Right_bar_bleue

Registration date : 01-03-08

Karakter profiel
Profiel: Naam:Glass leeftijd:14

Les 1: Inleiding Empty
BerichtOnderwerp: Les 1: Inleiding   Les 1: Inleiding Emptydo maa 20, 2008 5:47 pm

Welkom bij het vak Dracologie.
Ik ben blij dat jullie dit vak hebben genomen. Jullie zullen het vak de volgende jaren ook hebben.

Even over mezelf:
Ik ben Glass, schoolhoofd en leraar van 2 andere vakken. Ik ben dol op magische dingen,draken en dino's. Ook heb ik graag mysteries, vooral het oplosen van ze. Ik ben 14 jaar, blond haar, ik draga een bril en een beugel. Nu denk je dta ik er uitzie als een Nerd maar dan ben je mis.


Over het vak:
Wel in dit vak leren jullie alles over de draken. Welke er allemaal zijn, hoe ze eruit zien, wat we van ze gebruiken, de eieren.
Maar ook hoe je een draak moet opvoeden. Jullie zullen in het midden van dit jaar een miniatuur draak krijgen. Dit zit in een miniatuur ei,... De draak opzich wordt niet groot, maar dat betekent niet dat je er geen aandacht moet aan besteden.

Heb ff geen tijd meer straks komt de rest
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dracolian.aforumfree.com
 
Les 1: Inleiding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Les 1: Inleiding
» Les 1: Inleiding
» Les 6. Zwerkbal inleiding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dracolian :: Dracologie-
Ga naar: