Dracolian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dracolian

Een gloednieuwe TovenaarsRPG.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVIP

 

 Les 1: Inleiding

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Glass
Admin
Glass


Aantal berichten : 93
Leeftijd : 30
Sikkels : 400
Health points :
Les 1: Inleiding Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Les 1: Inleiding Right_bar_bleue

Experience Points :
Les 1: Inleiding Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Les 1: Inleiding Right_bar_bleue

Registration date : 01-03-08

Karakter profiel
Profiel: Naam:Glass leeftijd:14

Les 1: Inleiding Empty
BerichtOnderwerp: Les 1: Inleiding   Les 1: Inleiding Emptyzo maa 16, 2008 2:40 pm

Welkom in lokaal B05.
Jullie kennen mij vast en zeker van het vak Wicca

Maar ik stel me toch nog eens graag voor.


Voorstelling:

Ik ben Thibault Glas. Naast dit vak geef ik ook Wicca. Ik ben 14 jaar en ik hou me vaak bezig met HP, magie, tekenen, gamen, sporten,...
Ik ben jullie leraar dus doe niet stom.


Regels:


1.Maak al het huiswerk. Als je 1 ding niet maakt(omdat je het niet weet of niet wilt maken) dan heb je een 0. En 2 dagen straf.

2.Als je in een toets of het huiswerk niet goed snapt wel stuur me dan een privé-bericht. Zet dit niet in je huiswerk/toets want dan krijg je een 0 en 2 dagen straf.

3.Gebruik ABN, geen Breezer of MSN-taal. Doe je dit wel dan heb je 2 dagen straf. (Als je iets hebt zoals dyslexie of zoiets gelieve me een privé-bericht te sturen en ik let er wel op).

4.Geen domme dingen invullen. Weet je het antwoord niet?Zuig dan niet uit je duim of vul geen dom antwoord in. Bekijk de les nog eens goed en gok. Wie weet is het wel juist.(zo niet=1 dag straf).

5.Niet kopiëren uit mijn les.(doe je het wel=3 dagen straf).

6.Huiswerk/toetsen in PM sturen (anders 2 dagen straf)



Het vak:

Wel in VTZK zullen jullie allemaal dingen leren om je te verweren. Jullie zullen wat spreuken leren, duistere wezens, geschiedenis. En nog meer.
Elk jaar zien jullie allemaal kleine duistere wezens, maar elk jaar zijn het sterkere duistere wezens. Ook zien jullie elk jaar 1 groot duister wezen.
Zoals:weerwolven, vampieren, yeti's, banshee's,...
Natuurlijk ook wat je er tegen kan doen.

Dus in het kort uitgelegd wat jullie jaarschema zal zijn.
1.Duistere wezens.
2.Verweer tegen vloeken.
3.Geschiedenis.

Zoals gezegd gaan we volgende week basiskennis krijgen. Wat houdt dat nu in?

Wel onder basiskennis versta ik toch:

Het verschil van Fabeldieren en Duistere Wezens.
Info over Zwarte en Witte magie


Tips:
Ik geef jullie ook wat tips mee om meer punten te verdienen mee. Natuurlijk mogen jullie deze tips ook in Alchemie gebruiken.
1.Gebruik dingen zoals BB-Codes.(bovenaan zie je knoppen waarmee je dingen kan centreren,een kleurtje aan geven,vet of cursief maken,...)
2.Lange antwoorden.
3.Meer woorden dan gevraagd.
4.Goede antwoorden.
5.Beleefd zijn tegen de leerkracht.
En nog meer(die je wel altijd zelf kan ontdekken).

Huiswerk tijd.

V1: Stel jezelf voor in min. 40 woorden. /3

V2:Wat is basiskennis? /2

V3:Wat weet je al over VTZK? /1

V4:Wat vindt je van mijn schema(wat we later nog krijgen, zoals duistere wezens,...)

Stelling:
Jos zit in VTZK in dezelfde klas als Karel. In alchemie ook. Jos maakt altijd z'n huiswerk netjes, hij is beleefd tegen de leerkracht. Geeft lange antwoorden(en goede) in z'n huiswerk en gebruikt veel BB-Codes.
De vraag is:Zal Jos hier extra punten mee kunnen verdienen?

/2
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dracolian.aforumfree.com
 
Les 1: Inleiding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Les 1: Inleiding
» Les 1: Inleiding
» Les 6. Zwerkbal inleiding

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dracolian :: LZKV-
Ga naar: