Dracolian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dracolian

Een gloednieuwe TovenaarsRPG.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVIP

 

 Les 1. Voorstelling

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Prince Grazel
Admin
Prince Grazel


Man
Aantal berichten : 115
Leeftijd : 30
Woonplaats : Knokke
Sikkels : 1896
Health points :
Les 1. Voorstelling Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Les 1. Voorstelling Right_bar_bleue

Experience Points :
Les 1. Voorstelling Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Les 1. Voorstelling Right_bar_bleue

Registration date : 02-03-08

Karakter profiel
Profiel:

Les 1. Voorstelling Empty
BerichtOnderwerp: Les 1. Voorstelling   Les 1. Voorstelling Emptywo maa 05, 2008 8:17 pm

Les 1.
Voorstelling

Dag iedereen en welkom bij de eerste vliegles vandaag gaan we nog niet onmiddlijk op een bezem kruipen en daarom zitten we ook in lokaal 138
Mijn naam is Prince Grazel
Jullie mogen me Prince Grazel of PG noemen
Ik ben jullie vlieglesleerkracht voor al de volgende jaren
Onthou maar goed wat ik hier allemaal zeg want sommige dingen zou ik volgende les nog kunnen vragen


Real life info:
Mijn naam is Thijs Maertens
Ik ben van het mannelijk geslacht
Ik ben 14 jaar oud
Ik heb bruin middellanghaar en grijs/blauwe ogen
Ik woon in Knokke
Mijn hobby's zijn Gitaar spelen, zwemmen,en natuurlijk gamen
Mijn favoriete films zijn Episodes I, II, III, IV, V en VI van Star Wars



Enkele basisafspraken:
- Verzorg je taal een beetje kleine spellingsfouten vind ik niet erg(ik zou de meeste er toch niet kunnen uithalen) maar zorg er wel voor dat ik alles wat je schrijft kan verstaan, dus geen dialecten
- Ik zou het appreciëren als je kleurtjes zou gebruiken(liefst niet dezelfde kleur als de achtergrond) dat wordt volgend jaar verplicht en je krijgt soms ook wel extra punten als het mooie taken zijn
- Als je geen zin hebt om de taken te maken doe dat dan vooral NIET, onzin of scheldwoorden of dergelijke invullen kan en zal tot verbanning leiden
- Als je een vraag voor het huiswerk niet begrijpt wacht dan even met de taak te maken en stuur mij eerst een berichtje met daarin het jaar de les en de vraag die je niet begrijpt want anders zijn dat verloren punten
- Als een verslag wordt gevraagd van minimaal 50 woorden zorg er dan voor dat het ook 50 woorden zijn, als het ook maar 1 woord onder de 50 is krijg je maar de helft van je punten, als het minder is dan 25 heb je een 0, maar als je op diezelfde taak geen 50 maar 100 woorden gebruikt krijg je al je punten op die vraag en 5 extra afdelingspunten(als je tenminste gedaan hebt wat gevraagd werd en de vraag ook over geschreven hebt enzo, als je niet al de punten hebt op die vraag krijg je ook geen extra afdelingspunten), 150 is 10 extra afdelingspunten, enzoverder.
- Originaliteit in taken wordt beloond
- Doe alleen wat gevraagd wordt en voeg er GEEN extra dingen bij
- Heel moeilijk zullen de vragen niet zijn en de antwoorden zijn de meeste keren in de tekst daarboven te vinden(tenzij het verslag vragen zijn), maar als je iets kopieert uit mijn lessen krijg je een dik paasei als cijfer voor die vraag,
000 je mag nog kiezen welke
- Altijd de vragen ook door te sturen bij je HW, de VRAGEN kun je gewoon kopiëren, anders de helft van de punten voor die vraag
- Je huiswerk altijd naar MIJ sturen (in een PM) niet naar iemand anders



Inleiding
In deze vlieglessen zullen jullie alles leren over het vliegen op bezems geschiedenis van de bezem, en hoe jullie bezem te onderhouden
Het is meestal afwisselend 1 praktijk 1 theorie 1 praktijk ... soms komt er wel eens een toets tussen en dat is dan een stukje theorie en een stukje praktijk.

Het lessenpakket voor dit jaar ziet er als volgt uit:
1. Voorstelling
2. Opstijgen en landen
3. Beetje geschiedenis
4. Stijgen,dalen en draaien
5. Soorten bezems
6. Schriftelijke Toets + Practicum
7. Inleiding Zwerkbal
8. Zwerkbal
9. Grote Toets
Het zou kunnen dat dit wat verandert maar normaal gezien is dit het lespakket



Huiswerk:
Stel jezelf voor in 40 woorden: (4 punten)

Wat zouden jullie graag in deze vlieglessen leren(1 punt)
(behalve hetgene dat al in het lessenpakket staat)


Gelieve dit huiswerk op te sturen naar mij met de vragen er bij
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Les 1. Voorstelling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dracolian :: Vliegles-
Ga naar: