Dracolian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dracolian

Een gloednieuwe TovenaarsRPG.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVIP

 

 (Eerst lezen)Hoe duelleer je?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Glass
Admin
Glass


Aantal berichten : 93
Leeftijd : 30
Sikkels : 400
Health points :
(Eerst lezen)Hoe duelleer je? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100(Eerst lezen)Hoe duelleer je? Right_bar_bleue

Experience Points :
(Eerst lezen)Hoe duelleer je? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100(Eerst lezen)Hoe duelleer je? Right_bar_bleue

Registration date : 01-03-08

Karakter profiel
Profiel: Naam:Glass leeftijd:14

(Eerst lezen)Hoe duelleer je? Empty
BerichtOnderwerp: (Eerst lezen)Hoe duelleer je?   (Eerst lezen)Hoe duelleer je? Emptyzo maa 16, 2008 3:20 pm

Wel om te beginnen maak je een topic aan met je naam.
(je Nickname).
Vervolgens zet je dit erin:
Gewonnen:
Verloren:

Als je iemand wilt uitdagen doe je dat via pm(met de naam Uitdagen!).
Dan schrijf je erin waarom je die persoon uitdaagt(moet niet persé). Als je iemand hebt uitgdaagd moe tje wachten tot zijn/haar reactie. Als zij/hem schrijft uitdaging aanvaard dan ga je naar het topic.
Het topic van degene die je hebt uitgedaagd. Dan schrijvne jullie alletwee een tekst van hoe het duel ging. De RPGleiders bepalen dan wie gewonnen heeft.

Spreuken gebruiken:
-In het begin kennen jullie maar 1 spreuk. Later leren jullie meer spreuken(hoe hoger je level hoe meer spreuken je leert).
-Jullie beginnen ook met 0 MP. Hoe meer duel's je gewonnen hebt hoe meer Mp je hebt. Als je in ene gevecht een vloek gebruikt van 12 MP en je hebt nog maar 12 MP, dna kun je alleen de spreuken van 0 MP gebruiken.


Hoe krijg ik ook alweer spreuken?-Win veel duel's, zo krijg je meer EXP.P.
-Als je 100 EXP.P hebt gehaald ga je een level omhoog.
-Soms kun je een spreuk uit het niets krijgen, maar meestal(bijna altijd) moet je het behaalde level halen.

Krijg ik per(gewonnen) duel maar 1 EXP.P?
Nee, dat hangt af van welke spreuken je hebt gebruikt,hoeveel MP je hebt verspild,hoe goed je tekst was,...
Maar hoe hoger je level hoe minder EXP.P je zal krijgen.(of hoe moeilijker).

Moet ik persé iemand uitdagen?
Nee, dat hoeft niet. Als je iemand uitdaagt voor een duel(die je wint) dan krijg je meer EXP.P dan dat je traint.

Hoe train ik?
Wel je beschrijft in je topic dat je ergens loopt en dat je wordt aangevallen door een monster(ofzo). De RPGLeider bepaalt dan tegen welk monster je moet vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dracolian.aforumfree.com
 
(Eerst lezen)Hoe duelleer je?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [iRoy] Duelleer-schema
» Lees dit eerst even
» Lees eerst even dit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dracolian :: Naschoolse activiteiten :: Duelleerclub-
Ga naar: