Dracolian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dracolian

Een gloednieuwe TovenaarsRPG.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVIP

 

 Les 2. Opstijgen, landen en remmen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Prince Grazel
Admin
Prince Grazel


Man
Aantal berichten : 115
Leeftijd : 30
Woonplaats : Knokke
Sikkels : 1896
Health points :
Les 2. Opstijgen, landen en remmen Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Les 2. Opstijgen, landen en remmen Right_bar_bleue

Experience Points :
Les 2. Opstijgen, landen en remmen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Les 2. Opstijgen, landen en remmen Right_bar_bleue

Registration date : 02-03-08

Karakter profiel
Profiel:

Les 2. Opstijgen, landen en remmen Empty
BerichtOnderwerp: Les 2. Opstijgen, landen en remmen   Les 2. Opstijgen, landen en remmen Emptyza maa 08, 2008 12:39 pm

Les 2.
Opstijgen en Landen

*LV doet een stap naar voor*

Voor we gaan beginnen met het praktijk gedeelte ga ik eerst wat uitleg geven.
Zodadelijk, als ik het zeg gaan jullie naast een bezem staan, zorg ervoor dat je bezem aan de kant van je toverstokhand ligt.
Vervolgens steek je je toverstokhand boven je bezem en zeg je op, zorg ervoor dat er toch een beetje stemverheffing inzit zodat de bezem onmiddelijk reageert, met eigen bezems moet je er niet zoveel stemverheffing in doen want dat gaat veel gemakkelijker omdat die al een beetje gewend zijn aan jou en die vertrouwen je ook al.
Als je dan je bezem in je hand hebt ga je hem weer loslaten en normaal zou hij nu in de lucht moeten blijven zweven.
Pak hem nu maar weer stevig vast en ga erop zitten, zorg dat je er goed opzit want anders zou je wel eens van je bezem kunnen vallen.
Dan moet je je van de grond afstoten dan vlieg je een stukje naar voor door vooruit te leunen.
Om te remmen ga je weer normaal op je bezem zitten. Als je sneller wilt remmen moet je eerst een beetje naar achter leunen en dan pas gewoon zitten. Dan weer even naar voren leunen zodat je weer vooruit gaat, om dan te landen duw je je bezem naar beneden.


Zo nu mogen jullie het zelf proberen


Huiswerk:
Beschrijf in minimaal 80 woorden hoe het vliegen ging (8 punten)

Aan welke kant moet je bezem liggen voor je hem in je hand roept?(1 punt)

Wat is mijn echte voornaam?(1 punt)


Gelieve dit huiswerk net als de rest op te sturen naar mij met de vragen er bij
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Les 2. Opstijgen, landen en remmen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dracolian :: Vliegles-
Ga naar: