Dracolian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dracolian

Een gloednieuwe TovenaarsRPG.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVIP

 

 Voor klammfels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Glass
Admin
Glass


Aantal berichten : 93
Leeftijd : 30
Sikkels : 400
Health points :
Voor klammfels Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Voor klammfels Right_bar_bleue

Experience Points :
Voor klammfels Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Voor klammfels Right_bar_bleue

Registration date : 01-03-08

Karakter profiel
Profiel: Naam:Glass leeftijd:14

Voor klammfels Empty
BerichtOnderwerp: Voor klammfels   Voor klammfels Emptydo jul 31, 2008 5:08 pm

Wel ik ben Glass. Dat is m'n nickname. Op school noemen ze me wel eens verre.(Glas in het Frans dus, maar dat wist je al). Glass is afgeleidt van mijn familienaam. Glas. Maar ik zeg het liever op z'n Britse manier(Ik ben wel geen Brit hoor!).

Ik ben 14 jaar en ben op 15 januari 1994 geboren. Dezelfd dag(maar niet hetzelfde jaar) waarop Martin Luther King geboren is. Wat ik wel leuk vindt. Ik heb blond haar en grijsgroene ogen. M'n moeder zegt dat ik het verschil tussen grijs en groen niet altijd kan zien(wie weet komt dat door m'n ogen). Ik draag een bril en een beugel. M'n bril is van Bikkembergs m'n beugel van ijzer, lol.

Vroeger droeg ik een ketting met een surfplank aan, maar nu niet meer. Omdat ik daar (dat denk ik toch) jeuk van kreeg. Ik zit nu in Lacrymosa. Een gloednieuwe afdeling,de vorige keer zat ik in Luminium. Ik heb op Klammfels zelf een paar favoriete vakken.

-Duelleren
-Alles met de zwarte kunsten
-Herbologie
-Toverdranken.

Maar dat is Klammfels. In het echt zou ik toch kiezen voor Engels en Geschiedenis, omdat ik Engels zeer goed kan(Lang leve the simpsons) en omdat geschiedenis me wel interesseert. Ik kijk graag naar The simpsons, futurama, Friends, en nog meer. Graag zou ik de X-Files zien, maar of ik de film graag zou zien weet ik niet. Ik schrik nogal rap. Maar hoor me of beter gezegd zie me weer praten. Ik kan verschrikkelijk praten, ook werd ik vroeger een babbelkous genoemd. Maar ik geloof dat je tegen nu dit tekstje eventueel beu bent dus zal ik nu maar zwijgen.
Of niet?(Ps ik verjaar ook steeds op dezelfde dag. Wat een toeval, vraagt af of het wij alleen zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dracolian.aforumfree.com
 
Voor klammfels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WoodWorks voor al uw houten benodigdheden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dracolian :: Herbologie-
Ga naar: