Dracolian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dracolian

Een gloednieuwe TovenaarsRPG.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVIP

 

 Tutorial1:Toverstokken.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Glass
Admin
Glass


Aantal berichten : 93
Leeftijd : 30
Sikkels : 400
Health points :
Tutorial1:Toverstokken. Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Tutorial1:Toverstokken. Right_bar_bleue

Experience Points :
Tutorial1:Toverstokken. Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Tutorial1:Toverstokken. Right_bar_bleue

Registration date : 01-03-08

Karakter profiel
Profiel: Naam:Glass leeftijd:14

Tutorial1:Toverstokken. Empty
BerichtOnderwerp: Tutorial1:Toverstokken.   Tutorial1:Toverstokken. Emptyma maa 24, 2008 5:19 pm

Wel in dit subforum mag je alles dat je hebt gemaakt plaatsen dus ik dacht Tutorials ook!

Ik ben nog niet klaar met deze Tutorial, moet hem ook nog uitproberen. En later komen er ook wat prentjes bij.

Laten we maar beginnen!


Benodigdheden:
Houtblok(9cm lang, 5 centimeter breed,kan je zelf nog altijd aanpassen.
Houten staafje(best rond). Anders kan je altijd nog een zeer dun, houten (en lang) blokje nemen. En dan ervoor zorgen dat dit een staaf wordt.(Door de randen te schuren).
Een mes, lijm, eventueel een veer of een haar,en wat schildergerief.

Stap1:Neem de staaf en plaats hem in het midden van het blokje(plaats het blokje wel in de lengte!).
S2:Ga met een potlood rond de staaf(zodat er een cirkel in het midden verschijnt).
S3:Als dit is gebeurt maak je een niet zo diep gat(op de plaats van het cirkeltje).
Zorg er wel voor dat het zo'n 2 mm kleiner is dan de staaf zelf(zodat hij goed vast zit, kijk maar naar sommige kindersurprisefiguurtjes).

S4:Plaats nu de staaf in het gaatje.
S5:Nu heb je een houten blok met een staaf die vastzit. (Wil het staafje niet vastzitten?Wel dna heb je nog altijd de lijm).
S6:Nu moet je versieren!Het "handvat"versieren!
Hoe doe je dat vraag je?
Wel neem je mes en snij er allemaal stukken uit(zo kun je een draaierig "handvat" maken,...)


Als je met dit klaar bent bepaal je in welke kleur je je toverstok schildert.
Ik raad je dit aan:
Het onderste deel(het soort van "handvat" dus), wel die zou je best in een donkergroenebruine kleur doen.
Het bovenste deel in het bruin.


Nu heb je een eenvoudige simpele toverstok!(tutorial kan nog veranderen aangezien ik dit nog niet zelf heb gemaakt).

Maar wat doen we met die veer,haar,...?
Wel als je iemand bent die echt wil doorzetten dan zou je deze stap na stap 3 doen.



Ik raad jullie ook aan om echt een blokje van 5 centimeter breed te halen/zoeken.
Want stel dat er een stukje van het snijden is mislukt heb je nog altijd een stuk. En kun je verder doen.
Ook kun je het nog dunner maken dan 5 centimeter.

PS:Je hebt misschien nu wel een toverstok maar nu lijkt hij nog raar(een vervormt blokje en daarop een staaf).
Wel daarom moest je een redelijk diep gat maken.
Zodat je de hoeken(de die die het dichtst bij de staaf zijn) af te snijden.

Onthou dit is maar een simpele. En nog niet afgewerkt(ik ga hem nog maken ). Later zal de echte komen.
Wil je de toverstok van jouw favoriete personage?

http://users.telenet.be/harrypotterinformation/harry%20potter/Toverstokken1.html
(nu lijkt dit misschien raar dta hun toverstok echt superdun zijn en de jouwe niet, dit komt omdat het nog niet te dun is. Ook omdat het een simpele toverstok is, je kunt hem nog altijd dunner maken Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dracolian.aforumfree.com
 
Tutorial1:Toverstokken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dracolian :: Overige :: Fanart-
Ga naar: