Dracolian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dracolian

Een gloednieuwe TovenaarsRPG.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVIP

 

 Afdelingspunten verdienen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Glass
Admin
Glass


Aantal berichten : 93
Leeftijd : 30
Sikkels : 400
Health points :
Afdelingspunten verdienen Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Afdelingspunten verdienen Right_bar_bleue

Experience Points :
Afdelingspunten verdienen Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Afdelingspunten verdienen Right_bar_bleue

Registration date : 01-03-08

Karakter profiel
Profiel: Naam:Glass leeftijd:14

Afdelingspunten verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Afdelingspunten verdienen   Afdelingspunten verdienen Emptyzo maa 16, 2008 6:44 pm

Wat?Je wilt afdelingspunten verdienen? Dan ben je aan het verkeerde adres. Ah nu ik beter lees toch niet.

Ik zie in deze boodschap dat ik jullie moet uitleggen hoe je extra afdelingspunten kan verdienen.
Wel dan leg ik dat toch gewoon uit?:

-Zorg dat er 7 (verschillende) mensen lid worden op dit forum. Natuurlijk moeten ze dan hier zeggen wie hen naartoe bracht.(15 extra punten).(ze moeten wel actief zijn)

-Zorg dat we Affiliates worden.
Dit is de link:
dracolian.aforumfree.com
plaatje: https://2img.net/r/ihimizer/img516/9826/10323269jv7.png(tijdelijk plaatje).
Als je dit hebt gedaan dan moet je hier de link geven naar hetforum/website(en ik moet de affiliate zien!)
(25 extra punten)

-Zorg dat er 25 verschillende mensen lid worden en je verdient 100 punten voor je afdeling.
Zijn het 25 maar een paar keer dezelfde(of het is steeds jij dat opnieuw registreert=150 punten aftrek).

-Als je een supergoed idee bedenkt dan krijg je 15 extra punten.

-Leraren kunnen punten aftrekken/optellen.

-Sommige leraren(die supergoeie lessen maken) kunnen ook extra punten verdienen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://dracolian.aforumfree.com
 
Afdelingspunten verdienen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afdelingspunten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dracolian :: Ministerie :: Bureau :: Extra's-
Ga naar: