Dracolian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dracolian

Een gloednieuwe TovenaarsRPG.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVIP

 

 Les 4. Stijgen, dalen en draaien

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Prince Grazel
Admin
Prince Grazel


Man
Aantal berichten : 115
Leeftijd : 30
Woonplaats : Knokke
Sikkels : 1896
Health points :
Les 4. Stijgen, dalen en draaien Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Les 4. Stijgen, dalen en draaien Right_bar_bleue

Experience Points :
Les 4. Stijgen, dalen en draaien Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Les 4. Stijgen, dalen en draaien Right_bar_bleue

Registration date : 02-03-08

Karakter profiel
Profiel:

Les 4. Stijgen, dalen en draaien Empty
BerichtOnderwerp: Les 4. Stijgen, dalen en draaien   Les 4. Stijgen, dalen en draaien Emptydi maa 11, 2008 12:05 am

Les 4.
Stijgen,dalen en draaien

Dag klas en welkom bij de 2de praktijk les van het jaar deze les gaan we leren hoe te stijgen, dalen en draaien

Stijgen en dalen
Voor we op onze bezem gaan klimmen zeg ik eerst even wat jullie moeten doen.
Jullie gaan weer het zelfde doen als vorige praktijk les naast jullie bezem gaan staan, hem in je hand roepen door op te zeggen er op gaan klimmen en dan gewoon in de lucht blijven zweven.
Dan mogen jullie weer naar voor leunen zodat jullie zachtjes vooruit gaan dan om te stijgen trek je je bezem naar boven en normaal gezien zou je dan moeten stijgen, hoe harder je trekt hoe sneller je stijgt dan om te dalen doe je eigenlijk het zelfde als je wil landen je duwt je bezem naar beneden, hier ook hoe harder je duwt hoe sneller je daalt let wel op als je te hard duwt zou je wel eens in een verticale positie kunnen terechtkomen.


Draaien
*Wie heeft al eens op een fiets gereden?*
*Ziet een paar vingers de lucht in gaan*
Goed dan zal het een beetje gemakkelijker zijn voor jullie
Wel om te draaien op je bezem is het dus net als op een fiets je leunt gewoon de kant op naar waar je wilt draaien en trekt je bezem een beetje mee, het zou niet al te moeilijk moeten zijn.


Parcours
Ik heb een parcours aangelegd met muren, holen en palen, bij de muren moet je erover vliegen,je moet door de holen en bij de palen er rond voor de duidelijkheid heb ik toch nog pijlen gezet zodat je weet langs welke kant je moet gaan: boven, onder, links of rechts

Huiswerk:
1. Doe het stijgen en dalen gedeelte en beschrijf het in minimaal 40 woorden (4 punten)

2. Doe het draaien gedeelte en beschrijf het in minimaal 40 woorden (4 punten)

3. Het Parcours beschrijf hoe het bij jou ging in minimaal 70 woorden (7 punten)


Gelieve dit huiswerk net als de vorige keer op te sturen naar mij met de vragen er bij
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Les 4. Stijgen, dalen en draaien
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dracolian :: Vliegles-
Ga naar: