Dracolian
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Dracolian

Een gloednieuwe TovenaarsRPG.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenVIP

 

 Les5:Acromantula's

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Glass
Admin
Glass


Aantal berichten : 93
Leeftijd : 30
Sikkels : 400
Health points :
Les5:Acromantula's Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Les5:Acromantula's Right_bar_bleue

Experience Points :
Les5:Acromantula's Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Les5:Acromantula's Right_bar_bleue

Registration date : 01-03-08

Karakter profiel
Profiel: Naam:Glass leeftijd:14

Les5:Acromantula's Empty
BerichtOnderwerp: Les5:Acromantula's   Les5:Acromantula's Emptydi maa 25, 2008 9:48 pm

Wel vandaag zullen jullie je eerste monster zien. Ik heb rondgevraagd aan mensen of ze me een exemplaar kunnen geven.
Het monster kan gevaarlijk zijn dus daarom heb ik vanachter nog 2 bewakers staan. Die me het monster hebben gegeven.

Ook zullen we(voor de DW's) met X'en werken.
Namelijk elk dier heeft een bepaald aantal X'en.

X: Slaapverwekkend
XX: Onschadelijk/Kan als huisdier worden gehouden
XXX: Mag geen problemen opleveren voor kundig tovenaar
XXXX: Gevaarlijk / vereist speciale kennis / eventueel handelbaar door bekwaam tovenaar
XXXXX: Bekende Tovenaardoder/Onmogelijk af te richten of te temmen (of wezens waarvan een zekere Hagrid van houdt).


Ik heb voor het allerkleinste exemplaar gevraagd. Want de acromantula is met 5 X'en geclassificeerd.

De Acromantula:
Een Acromantula is een zeer grote spin. Deze lijkt maar op een klein spinnetje.
*Laat de spin in de lucht vliegen via Wingardium Leviosa*
Maar een Acromantula heeft 8 ogen, en zeer dikke harige zwarte poten.
Hun ogen zijn lichtoranje van kleur. En hun poten kunnen zo'n 5 meter dik worden.

Een Acromantula is geen lachertje om mee te spelen. Zie je deze grote ik bedoel gigantische scharen?Daarmee kunnen ze je in 1 keer doden. Je kan het vergelijken met de Dreuzelbekend dier de haai.
Acromantula's zijn vleesteters, die niets anders eten dan vlees. Ze kunnen praten(wel de allergrootste kunnen dit toch).

De meeste Acromantula's zijn gebruikt om een tempel of een schat of iets anders te bewaken. Het vrouwtje is groter dan het mannetje.
En kan per keer tot 100 zachte eieren(ter grootte van een volleybal) leggen. De eieren komen na 6 tot 8 weken uit. Het Ministerie van Toverkunst heeft de handel in deze eieren verboden.
Aromantula's hebben ook een speciaal gif. Als dit gif in je aders komen wordt je meteen verlamd, voor 2 dagen. Genoeg tijd om je dus op te eten.


Hoe versla je nu zo'n spin?
Wel dit is moeilijk te zeggen.
-De Basilisk is een zeer belangrijke vijand van deze spin.
-Met de doodsvloek en de martelvloek misschien.
-En met andere aanvalspreuken.


Wat moet je doen als er een Acromantula voor je staat en je kan niet meer vluchtten?
Wel ik raad je aan om hem te vervloeken. Oftewel met de bibberkniebezwering oftewel Impendimenta,Locomotor Mortis of Petrificus Totalus.
De volgende vloeken zullen jullie wel later in een les leren.


Formulier:
Ik geef aan elk DW een forumulier. Waar al de kenmerken enzo staan.
Naam:Acromantula
Klasse:XXXXX
Uiterlijk:Zwart haar,dikke poten,lichtoranje ogen,8ogen.
Verschil(tussen M en V):De vrouwtjes zijn groter en leggen eieren.
Eieren:Ja.Ongeveer 100 per keer, zacht en ter grootte van een volleybal.
Afweerspreuken:Impendimenta,Locomotor Mortis ,Petrificus of de Bibberkniebezwering.



Wel het huiswerk is redelijk makkelijk.
V1:Hoe ziet de Acromantula eruit(eigen woorden).
V2:Geef eens 3 andere vloeken van hoe je tegen een Acromantula kan vechten(of je verdedigen).
V3:Jij bent in de zomervakantie een Acromantula tegengekomen in het bos. En je kon niet meer vluchten, wat heb je gedaan(je hebt deze les toen nog niet gezien).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dracolian.aforumfree.com
 
Les5:Acromantula's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dracolian :: LZKV-
Ga naar: